Saturday, July 24, 2010

DR. ANUAR YUSUF-ISRAK MA'RAJ

23 Julai 2010 Kampong Pauh Terachi.Lepas sholat magrib jemaah masjid kampong pauh menyambut israk dam ma’raj.Walau sambutan ini lewat sikit tapi majlis tersebut berjalan dengan lancar lagi membanggakan.Alhamdulilah pihak masjid telah mengundang penceramah yang hebat Dr. Anuar Yusuf yang mempunyai banyak pengalaman .Beliau berceramah dengan mengunakan peralatan ICT yang julung kali dibuat dimasjid ini.Nazir Masjid Tuan Hj Madradzi memulakan ucapan mukahadimah,tajuk ceramah .SHOLAT PAKSI KECEMERLANGAN.
BAHAGIAN 1

BAHAGIAN 2

BAHAGIAN 3

BAHAGIAN 4

BAHAGIAN 5

Majlis ini dihadiri oleh tetamu terhormat YB Samad-DUN Seri Menanti,pegawai polis Terachi,orang-orang kenamaan yag lain dan juga penduduk sekitar yang lain.Majlis diakhiri dengan ucapan penutup oleh YB Samad,beliau memuji ceramah yang disampaikan bergitu berkesan dengan mengunakan alatan ICT,inilah kali pertama beliau melihat ceramah kampong yang mengunakan teknologi terkini.
Selepas ceramah semua hadirin sholat isyak berjemaah.Selesai sholat semua jemaah menjamu selera berbagai jenis lauk.Pada majlis tahun ini EN ADAM telah menyumbangkan seekor lembu ,pihak pegawai masjid mengucapkan ribuan terima kasih semuga kita diberkati Allah dan mati dalam iman amin….
Majlis bersurai lebih kurang jam 10.30 mlm.

No comments:

Post a Comment